Travel
Leave a Comment

Travel Plans for August 2013

Meine Pläne im August 2013:

  • 30. Juli bis 02. August: Okinawa, die beliebte Pazifik-Urlaubs-Insel der Japaner.
  • 02. bis 06. August: Vom südlichsten Punkt Japans zum nördlichsten nach Sapporo, Hokkaido. Außerdem das ländliche Hokkaido mit den wunderbaren Lavendelfeldern in Furano besuchen.
  • 08. & 09. August: Den Fujisan noch ein zweites mal besteigen. Ich kann es einfach nicht auf mir sitzen lassen, den Sonnenaufgang nicht gesehen zu haben.
  • 16. – 18. August: Das Daimonji Festival in Kyoto.
  • 21. – 24. August: Ab nach Südkorea, 4 Tage in Seoul.
  • 27. August: Rückflug nach Kölle.

Auf meiner Liste steht noch Hiroshima und Osaka, da muss ich noch schauen wie ich das unterbringen kann. Wenn es sonst noch ein Must-See gibt, her damit. :-)

Advertisements
This entry was posted in: Travel
Tagged with: ,

by

I'm Kai, Photographer and Creative Director. What I love: Raw nature, raw culture, cityscapes, travel, asia, words and language. What I dislike: Smalltalk :-) Feel free to leave your feedback, it is much appreciated! (Link: Full bio).

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s